Pristatymas per DPD kurjeri arba pasirinktuose DPD “Pick-Up” taškuose.

Prekių pristatymas per DPD kurjerį:

  •  DPD kurjeris siuntą Jums pristatys į namus, biurą ar bet kokiu kitu, Jūsų nurodytu, adresu.
  • Apie numatomą siuntos pristatymo laiką bei siuntos numerį būsite informuoti SMS žinute arba el. paštu.
  • Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kurjeriui prekių pristatymo metu kortele arba grynaisiais (turėkite lygią sumą – be grąžos).
  • Prekių pristatymo metu, kurjeriui pareikalavus, turėsite parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Į Kuršių Neriją pristatymas kainuoja papildomai 10.00 EUR.
  • Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
  • Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Prekių atsiėmimas DPD Pickup tinkle (siuntų taškuose ir terminaluose):

  • Atsiimkite siuntą su užsakytomis prekėmis Jums patogiu laiku pasirinktame DPD Pickup siuntų taške ar terminale.
  • Siuntos į DPD Pickup siuntų taškus ir terminalus pristatomos per 2-5 d.d.
  • DPD Pickup siuntų terminalai dirba 24 val. per parą, 7 d. per savaitę.
  • Skirtingų DPD Pickup siuntų taškų darbo laikai gali skirtis, todėl prieš vykstant atsiimti siuntos, rekomenduojame pasitikslinti.
  • Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.
  • Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.
  • Už e-parduotuvėje užsakytas prekes, galėsite atsiskaityti kortele atsiimdami prekes DPD Pickup siuntų terminale.
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų taške turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą arba parodyti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Atsiimdami siuntą DPD Pickup siuntų terminale turėsite suvesti SMS žinute gautus PIN kodus.
  • Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
    • su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
    • Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).