Turizmas "|" Medžioklė "|" Žvejyba "|" Gamta "|" Kelionės

Kaip stovyklaujant miegoti šiltai

in Stovyklavimas

1.Eiti į lovą sušilus

Padarykite keletą pritūpimų ar atsispaudimų. Tiek, kad sušiltumėte, bet nesuprakaituotumėte. Jeigu eisite miegoti sušalę, tikėtina, kad visą naktį taip ir nesušilsite.

2. Vartokite daug vandens

Jeigu norite išlaikyti optimalią kūno temperatūrą, organizmui turi netrūkti vandens. Kiek vandens reiktų išgerti likus valandai ar dviem, prieš einant miegoti, labai priklauso nuo jūsų organizmo, nuo to, kaip greitai jis skaido vandenį. Jeigu išgersite per daug vandens prieš miegą, šis gali pakišti koją ir suveikti kaip žadintuvas. Todėl pabusti galite žymiai anksčiau, negu norėtųsi. Todėl geriausia reikiamą vandens kiekį išgerti per visą dieną ir naktį jo organizmui netruks. Tačiau visgi, jei vidury nakties jus pažadins noras pabendrauti su gamta – atsikelkite ir pabendraukite su ja. Nes bandymas kentėti tik atvėsins jūsų organizmą.

3. Apranga

Jei turite galimybę, nemiegokite su ta pačia apranga, su kuria buvote lauke. Geriau persirenkite. O jei yra galimybė – į šiltus drabužius. Kadangi drabužiai, su kuriais buvote lauke, bus sušalę, taigi atsigulus, jūsų organizmas pirmiausia atiduos energiją bandydamas sušildyti aprangą, o tik tada pradėsite šilti jūs patys. Taigi, drabužiai atims iš jūsų energiją, vietoje to, jog padarytų paslaugą ir jus sušildytų.

4. Karšto vandens buteliai

Pasišildykite vandens ir supilkite jį į plastikinį butelį. Šį apvyniokite atsarginiais drabužiais ir įdėkite į savo miegmaišį prieš einant miegoti. Butelis prišildys jūsų miegamąją vietą, o jums atsigulus beliks mėgautis kūną užliejančia šiluma. Dar geriau, jei prieš tai apsirengsite drabužius, į kuriuos prieš tai buvo įsuktas butelis.

5. Kepurė

Šilumą prarandame per galvą, ir tai nėra senų bobučių pramanai. Apsimaukite kepurę einant miegoti, ji netik sušildys, bet ir neleis atvėsti miegant.

6. Nosį ir burną laikykite neužklotą

Kai šaltą, norisi apsimuturiuoti iki ausų, tačiau jei pakišite nosį ir burną po antklodę, kvėpuojant išsiskiriantys garai, pradės drėkinti antklodę, o jai sušlapus, pradės darytis šaltą. Taigi, geriausia apsikloti iki ausų tačiau nosį ir burną iškišti lauk.

7. Laikykitės atokiau žemės

Tai nereiškia, jog turite miegoti medyje. Tačiau reiktų pasistengti neturėti kontakto su žeme. Kuo storesnis jūsų patiesalas (būtinai – neperšlampantis), tuo mažiau įšalsite nuo žemės ir miegosite šilčiau.

8. Miego kojinės

Jeigu kenčiate nuo šąlančių kojinių, būtinai turėkite storas, ne per ankštas vilnones kojines, kurias naudotumėte tik miegant. Tos, su kuriomis vaikščiojote dieną, netiks, kadangi būnant gamtoje, jos prisitraukia drėgmės ir naktį jūsų kojas tik dar labiau šaldys.

9. Supurtykite miegmaišį

Kad ir kokios sudėties yra jūsų miegmaišis, supakavus jis susispaudžia. Todėl prieš einant miegoti, jį kuo geriau išpurtykite.

10. Pavalgykite

Nenueikite miegoti alkanas, kadangi organizmui truks energijos jus apšildyti. O ryte pabusite pavargęs ir suirzęs.

Facebook Komentarai

Parašykite komentarą

Your email address will not be published.

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Latest from Stovyklavimas

Higiena turistiniame žygyje

Pasiruošimas žygiui pradedamas nuo treniruočių, kurių krūvis nuolat didinamas, kol pasiekiamas rei­kalingas

Pusryčiams keptą kiaušinį?

Pateikiame visiškai paprastą, tačiau genealią idėją, kaip paruošti pusryčius iš kiaušinių stovyklaujant.
Pakilti į Viršų